Acasă » Ghiduri » Deschidere cont Persoane Fizice Deschidere cont Persoane Fizice Ne-am străduit să-ți oferim confortul unei experiențe online cât mai simplă, chiar dacă informațiile solicitate par prea multe sau uneori intruzive. Fiind vorba despre un contract la distanță, în care identitatea ta trebuie validată prin alte mijloace decât față în față, legislația impune instituțiilor financiare să întreprindă măsuri specifice de cunoaștere a clienților, cum ar fi cele de solicitare a unor documente adiționale de validare a adresei și a contului bancar. Pentru un proces ușor și rapid, e bine să ai la îndemână următoarele: acces la un calculator/laptop/telefon mobil cu cameră foto; adresă de email validă; documentul de identitate (carte de identitate pentru cetățeni români; pentru deschidere cont cu pașaportul ai mai multe informații aici), extras de cont bancar (sau alt document emis de bancă) nu mai vechi de 3 luni, pe care trebuie să putem identifica numele și prenumele tău și IBAN-ul contului pe care îl declar în legătură cu Investimental. În funcție de profilul tău personal, este posibil să fie nevoie să ne prezinți și un document (nu mai vechi de 6 luni) în care să putem identifica adresa ta de reședință. De-a lungul procesului de deschidere cont am încercat să-ți și explicăm, pe scurt, unele din datele și informațiile pe care ți le solicităm, așa că te încurajăm să citești mesajele noastre acolo unde găsești semnul (i). Ne-am gândit că e mai eficient să ți le prezentăm pe parcursul procesului de deschidere cont decât să te plictisim acum cu prea multe detalii. Poți începe procesul de deschidere cont pe calculator/laptop și apoi să-l continui pe telefonul mobil, mai ales dacă acesta din urmă are o cameră foto mai performantă decât cea a calculatorului/laptopului. Progresul tău va fi păstrat astfel încât trecerea de pe un dispozitiv pe altul sau o mică pauză de relaxare nu va afecta parcursul tău până la acel moment. În urma finalizării de către tine a procesului de deschidere cont vei avea acces în Portal. Până finalizăm și noi toate verificările interne pentru validarea deschiderii contului de tranzacționare, te invităm să te familiarizezi cu secțiunea dedicată exclusiv ție din Portal. Imediat ce terminăm verificările și validăm intern datele și informațiile pe care ni le-ai furnizat, vei primi prin email toate documentele contractuale și confirmarea activării contului de tranzacționare. Probabil vei fi descoperit deja zona din Portal unde vom arhiva toate documentele și informațiile pe care ni le-ai oferit, inclusiv posibilitatea de actualizare ulterioară a acestora. Ești gata? Hai să începem! Accesează acest link și urmărește secvența pașilor din procesul de deschidere de cont. Share Twitter Linkedin
Ghid încadrare în categoria client profesional la cerere Investimental acorda potectia maxima oferita de lege pentru clientii sai persoane fizice si juridice, cu exceptia clientilor institutionali, si ii…
Ghid MultiCont Dacă vrei să deții multiple conturi pentru diferite abordări de investiții — poate te gândești la studiile copiilor tăi, la…